Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Jānis Raimonds Mednis

[R] 20.01.2011. 20:00

Par ko tāda brēka un ķēzīšanās? Vai par to, ka kāds ministrs pieņēmis valsts interesēm atbilstošu lēmumu?

Atbildēt

:D

20.01.2011. 18:55

Paldies - pasmējos!
Lato - tiešām brauc atpūties, uzgrauz kādu garu, dzeltenu banānu :)

Es Jums varētu ieteikt vēl pāris tēmas portālam...
Dombrovkis jaunībā lasīja Puškinu - kārtējais Putina spiegs darbojas Latvijā?
Šlesers pieķerts ēdot soļanku - kārtējais Kremļa pakalpiņš darbojas Latvijas politikā?
Dzintara vectēvs braucis ar "žiguli" - Maskavas aģenti arī VL/TBLNNK rindās?

Atbildēt

Voldemāram

20.01.2011. 11:38

Kur būtu uzzināms Kremļa viedoklis un Krievijas drošības dienestu atzinums par Lužkova dzīvošanu Latvijā un kas kopīgs Lužkovam ar POļitkovsku? Luzkovs būtu tā kā cīnītajs par demokratiju ???

Atbildēt

Voldemārs

20.01.2011. 08:24

Žēl tiešām bija svētdien skatīties, kā "Nekā personīga" kopā ar Mūrnieci laiza Krievijai, kuras "nežēlastībā kritušo" sarakstā bijusi arī žurnāliste Poļitkovska... Skumji, ka Krievijas mafiozo drošības dienestu atzinums un Kremļa viedoklis ir pietiekošs pamats personas neielaišanai Latvijā...

Atbildēt

meistarsmaris

20.01.2011. 07:39

ļoti objektīvs viedoklis "skatam no malas". Paldies.

Atbildēt

paija-skats no malas

20.01.2011. 00:43

Lužkovs nav politiski vajāts,ja būs ,tad kriminali par naudas izlaupīsanu. Otrkārt viņš neaizstavēja tautiesu intereses amatpersonai pieņemamā forma, bet rupji apvainoja Latviju- pielīdzinot Polpota rezimam un fasistiem. Nedomaju gan,ka kada valsts tadai personasi dotu uzturēšanas atļauju. ES noteikti neielūgtu kaimiņu ,kas mani nolamajis par cūku un nav atvainojies. Mugurkauls šoreiz ir dīvains Lužkovam,kurs lien tadā fasistiskā valstī, bet mes nevienam neizdabajam

Atbildēt

kāds no muļķu mājām

19.01.2011. 17:35

Mūrnieces neveiklos un muļķīgos melus lūdzu neņemt vērā, viņa nav vainīga, ka dievs ar prātu nav apveltījis, kad to dalīja, viena kompānija aiz sūra pīpēja.

Atbildēt

Recenzents

19.01.2011. 16:21

Interesantas komentāru diskusijas uz beigām parādās. Man kā vienmēr gribas citus pamācīt - latviešu valodā vārdus un apzīmējumus ar pretēju nozīmi parasti liek pēdiņās, tādēļ niku pareizi jāraksta tā - "skats no malas", jo tiešā nozīmē saistībā ar domu izteikšanu ar skatu no malas saprot neitrālu un objektīvu viedokli. Komentāros jau faktiski ir izvilkumi no krievu aizstāvības un kolaboracionistu partiju oficiālajām programmām. Lai gan, ja zem nika ir izbijis Saeimas PCTVL vai arī Šlesera partijas deputāts, tad viņi tiešām ir malā, bet tikai fiziski.

Atbildēt

va ta

19.01.2011. 15:46

krievu spiegiem lužkoviem berezovskiem.....būtu priešsrocības???????????? Spiegs ir spiegs.

Atbildēt

Skats no malas Paijai

19.01.2011. 15:17

Tas par ko es runāju un kam vēršu uzmanību, ne jau Lužkova aizstāvība ir būtiska, viņš man personīgi ir dzīļi neinteresantu un neaktuāls. Vnk Lužkova gadījums parāda un izgaismo situāciju kopumā. Mūsu valsts nekonsekvenci, jo no vienas puses deklarējam, ka esi investors un izpildi mūsu deklarētos un likmā noteiktās normas, tad lūdzu Latvijā! Ja esi politiski vajāts, tad lūdzu Latvijā! Mēs esam pret to, ka mūsu pilsoņus arvalstīs pasludinātu par non garte, ja viņi izteikušies savu ārvalstīs dzīvojošo tautiešu aizstāvībai. Šis gadījums parāda mūsu valdības mugurkaulu un tā izliekuma lenķi un pakāpi... Un ja mēs sevi paši necienam, domājam tikai par to vien, kā izdabāt visiem kuru lielāki par mums, tad mēs arī viņu skatījumā kļūstam maznozīmīgi, pakļāvīgi, bailīgi un pie vietas liekami. Arī Krievija nesen parādīja, ka spēj būt pietiekami pragmatiska ar vēsu prātu norijot Kristovska "krupi"...

Atbildēt

paija-skatam no malas

19.01.2011. 14:54

LUžkovs ir Krievijas valsts patriots un tāds var arī palikt Krievijā. Tikai jautajums- kadēļ mums vajadzīgi Krievijas un citu valstu patrioti Latvijā? Vai nevarētu nosaukt Latvijas nacionāļu organizacijas,kuras aizstav tadā pasa veida kA Luzkovs latviesu intereses arvalstīs- pieprasa pilsonību, valodu,skolas,darbu valsts parvaldē bez vietējas valodas apguves? Pat par latviešu interesu aizstavību Latvija Lužkovveidīgie tas apsauka par nacistiskam .

Atbildēt

Skats no malas

19.01.2011. 13:29

Nudien vientiesīši ir daudzie komentētāji un musu līdzpilsoņi. Ja bez emocijām aplūkot Luzkova pozīciju krievvalodīgo Latvijas iedzīvotāju jautājumā, to dzīves kvalitāti un iespējas Latvijā, ko viņam īsti var pārmest? Latvijā cittautiešu ir gandrīz 40% no visiem Latvijas iedzīvotājiem. Nedaudz mazāk par pusi no tiem ir pilsoņi, bet liela daļa no tiem ir piedzimuši, skolojušies, strādājuši Latvijā, ne Krievijā. Tikai pēdojos gados ir nopietni izkustināts no vietas integrācijas jautājums un naturalizācija. Pēcneatkarības gados vairumam no tiem nebija ne pilsonības, ne tiesības vēlēt pat pašvaldību vēlēšanās. Tie nevarēja strādāt valsts pārvaldē un pāsvaldībās, bet darba tirgū tika vērtēti par otršķirīgu iedzīvotāju kategoriju ar attiecīgas krāsas izsniegtām pasem.

Atgriežoties pie Lužkova, tad viņu var paslavēt, ka ir bijis savas valsts patriots, aizstāvējis savu tautiešu intereses tuvējās ārvalstīs. Protams, no Latvijas skatpunkta tas ir slikti, ka mūs kāds lamā par mūsu pašu neizdarībām un iedzīvotāju šķirošanu pēc nacionāliem principiem, saucot tos par okupantiem. Bet tad ir viens būtisks jautājums reversā, ar ko atšķiras mūsu nacionāļi, kuri aizstāv savu pilsoņu intereses ārvalstīs? Vai mēs zinot, ka kādā no Eiropas pilsētām mūsējo būtu ap 40% un tiem piemērotu to, ko mēs piemērojam Latvijā cittautioešiem? Vai mēs negribētu latvijas valodas statusa nostiprināšanu šādā valstī?

Ir skumji noskatīties, ka mēs ilgus gadus vicinot pirms katrām vēlēšanām savus nacionālos karogus, kuru stafeti pārņemuši VL radikāļi un PS nacionālie kadri, neesam sekojuši Lietuvas piemēram un nerisinājšm šos jautājumus saimnieciski, tālredzīgi un ekonomiski. Vai Lietuva ir apdraudēta un lietuvieši sliktāk dzīvo par mums no tā, ka uzreiz un pozitīvi atrisināja pilsonības un vēlēšanu jautājumus?

Latvijas spēks ir visas tautas un iedzivotāju vienotībā, nevis šķelšanā, naida kurināšanā, dalīšana divās kopienās, ienaidnieka tēla uzturēšana un propogandēšana. Latvijas neatkarību mēs nebūtu izcīnījuši vieni paši, ja visi kopā nestāvētu plecu pie pleca barikādēs un Baltijas ceļā. Tas ir mūsu patiesais spēks un nākotnes izdzīvošanas, savu tradīciju, neatkarības un identitātes nostiprināšanas un nosargāšanas jautājums.

Atbildēt

malta

19.01.2011. 12:21

Viens ir skaidrs,Mūrniece tika atmaskota,izpildot pasūtījumu, sekls un prasts ministra kompetences slieksnis. Cik gan cilvēkam jābūt aprobežotam,lai intervijā pateiktu,ka gan mēs atradīsimim juridiskos iemeslus un tie būs pietiekami,lai persona netiktu ielaista valstī. Pirms lēmuma pieņemšanas deklaratīvi un tendenciozi politiķim paust savu kategorisko uzskatu demokrātiskā sabiedrībā nav cieņas vērts!

Atbildēt

Vero

19.01.2011. 08:50

Pat Krievijas masu saziņas līdzekļi, arī vairāki Eiropas laikraksti, ironizē par Lužkova vēlmi dzīvot Latvijā, sakot , ka Lužkovs no nāves izglābies , saņemot atteikumu, jo, Lužkova vārdiem runājot /agrāk/, Latvija ir Kampučija un fašisma perēklis. Lužkovs pat Latvijas produktus, savlaik, pavēlēja veikaliem izņemt no plauktiem un izmest uz ielas. Par ko mēs cepamies? Vai varbūt, ka arī Lapsam nauda ir galvenais, kaut vai Tēvzemīti pārdodod?

Atbildēt

lno

19.01.2011. 00:11

Autors ir slims...

Atbildēt

ZZ

18.01.2011. 19:46

Šoreiz Lapsa garām. iemesls bija pamatots- Lužkova retorika tipa "fašistiskā" valsts, divvalodība utt. Putins te ņie pričom. Krievu demokrātu viedoklis- http://www.youtube.com/watch?v=4kmXv5AQJF8

Atbildēt

mzgd

18.01.2011. 19:30

kurš muļķis noticēja 18.01.2011. 17:30
_____________________

Nu vispār jau Kremlis kādu brīdi nav vienots veselums. Tā kā par kuru Kremli Jūs runājat? Īpaši prezidenta vēlēšanu un vēl jo vairāk Lužkova sakarā. Medvedevs tomēr laikam ir pārāk iejuties "modernizētāja" tēlā.

Atbildēt

mzgd

18.01.2011. 19:25

Oi, tikai nevajag! Tad jau iznāk, ka šeit ir jāpieņem jebkurš ar biezu maku, kurš pamanījies uzgāzt šai valstij mēslu spaini. Galvenais kritērijs: lai tikai nepatiktu Putinam (Šajā gadījumā drīzāk Medvedevam). Tas pats attiecas uz Berezovski.

Atbildēt

kurš muļķis noticēja

18.01.2011. 18:30

ka kremlis ir pret Lužkovu??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Atbildēt

Mikus

18.01.2011. 17:53

Sāksim ar sīkāko, vispirms jau man patiešām interesanti, ko nākamsvētdien šai sakarā mums pastāstīs ar savu pretkremļa patosu vienmēr izcēlies raidījums Nekā Personīga, kura veidotājiem nu, šķiet, nevajadzētu būt vairs nekādām šaubām, cik primitīvi viņus Lužkova sakarā izmantojusi šī pati Mūrniece, pāris dienas pirms sava lēmuma ar pasviestu informāciju tam „sagatavojot augsni”.
-------------------------------------------------
A cik raksti seit tapusi no pasviestas informacijas ?

Atbildēt

līdzdalībnieks

18.01.2011. 17:07

Lato Lapsa parasti strādā objektīvi un, manuprāt, nevienam nav pārdevies. Diemžēl atsevišķos gadījumos viņš pieļauj neprecizitātes vai izvēlas nepareizu toni un uzrādītās nepilnības nemēdz labot. Šoreiz tieši tonis ir vienu oktāvu par augstu. Kolēģi komentatori pareizi norāda, ka Lužkovs brīžiem par Latviju izteicies pārāk jau necienīgi (kaut vai Latvijas salīdzinājums ar Kampučiju!), tātad Mūrniecei ir iemesls viņu pie mums negribēt neatkarīgi ne no kāda Kremļa. Protams, Latvija var aiz finansiāliem apsvērumiem Lužkovu arī ielaist, bet ne jau tāpēc, lai par katru cenu ieriebtu Kremlim. Ieriebšana par katru cenu - vai nu Kremlim, vai nu Mūrniecei, vai arī pat, piemēram, Lapsam - ir vienkārši stulba.

Atbildēt

Badīgais kūmiņš

18.01.2011. 16:32

Ta jau saka, ka ja lapsām neesot ko ēst, tad viņas ēdot pat vaboles un ložņājot pa mizkastēm. Šoreiz Lato varēja paturēt tiesības paklusēt, ja jau tiešam vairs nav par ko rakstīt. šī varbūt ir vienīgā reize LIndas politiskajā karjerā, kad viņa izdarīja kko labu un cienijamu.
Vai Lapsam šķiet, ka tādam smerdelim, kā Lužkovam būtu Latvijā vēl jādod pajumte, pēc viņa paustās pārliecības par Latviju?
Lato, Ja sākums Tev bija labs, tad nesāc Mūs tagad barot ar lētu preses strebekli!!!

Atbildēt

nazis

18.01.2011. 16:03

Nu Lapsa shoreiz ir dasheemojies savaas sazveerestiibas teoriijas ne pa jokam. Luzhkovu neilaida Latvijaa nevis taapec, ka kritis Kremlja nezheelastiibaa, bet taapeec, ka ir Latvijai naidiigs.
Ljoti ceru, ka briidi, kad Lapsa atgrieziisies no saviem braucieniem, arii Putins jau buus Latvijas melnajaa sarakstaa (par to jau runaa ES liimenii). Un tanii briidii es aktualizeeshu sho sazveerestiibas teoriju, buus interesanti paklausiities Lapsas viedokli! :)

Atbildēt

Rita.No provinces.

18.01.2011. 15:39

Kad vienreiz Latvija sapratīs,ka ar kaimiņiem vajag uzturēt labas attiecības? Somija,Vācija un vēl var saukt arī citas valstis,to ir sapratušas un ir elastīgas attiecību veidošanai...lai iegūtu kādu labumu savai valstij! Ko dara Latvija? Ar ko viņa atšķiras no tās pašas mežonīgās Krievijas,kurai šodien Rambler portālā bija naidu uzkurinošs raksts pret Latviju un Skandināvijas valstīm? Tos komentārus vajadzēja palasīt tiem,kas te murgo par visu veidu laizīšanām. Tieši tā paša attīstības pakāpe,ne par matu augstāka un tādā pašā zemā līmenī intelekts!

Atbildēt

Recenzents

18.01.2011. 15:17

Paldies par labojumu, Lapsa bija "Telegraf", bet tas ir NMG, kuram patiesie labuma guvēji publiski nav zināmi. Vienalga tas nemaina manas domas būtību, jo abiem šiem izdevumiem mērķis ir viens - krieviskas informācijas telpas un savu klientu saglabāšana un paplašināšana Latvijā, par ko arī Lapsa profesionāli rūpējās.


Atbildēt

zaizai > 111

18.01.2011. 14:18

Tev prātiņš tik pat īss, cik Foxa kungam. Pašlaik nav nekāda pamata domāt, ka Putinam vai Medvedevam būtu netīkama Lužkova pārcelšanās uz Latviju. Viņš taču neprasa politisko patvērumu. Tik pat labi varbūt viņi tikai priecātos, ka viņš vienkārši un klusi aizvācas no skatuves uz kādu blakus valsti. Ir kaut kas, kas liek domāt par pretējo?

Atbildēt

111

18.01.2011. 14:07

Krievijas pēcpuses higiēnas orālie uzraugi

PERFEKTS MURNIECES APZIMEJUMS

Atbildēt

zorro

18.01.2011. 14:02

Lato,

sxoreiz nevajag! Lužkovs te bija, mums visiem uzdirsa..... tagad pac grib ūdentiņu no piekakātās aciņas....nav smuki un nevajag arī!

Atbildēt

recenzentam

18.01.2011. 13:43

varbūt paskaidrosiet - kāds sakars lapsam ar petita padomi?:)))

Atbildēt

Zaizai

18.01.2011. 13:07

Redz kā Lato Lapsas patiesās politiskās pārliecības āža kāja sāk līst ārā. Kaut kad nesen Jurkānu postulēja kā pareizas integrācijas politikas ekspertu. Tagad krievu oligarhus grib Latvijā ievilkt, lai viņi te sponsorē savas politiskās un internacionālās pārliecības.

Tas arī ir izskaidrojums šim Lato Lapsas uz baumām un pseidoskandāliem būvētajam naidam pret visu Lativjas valsts pārvaldi.

Atbildēt

paija-

18.01.2011. 12:08

Latvija jau arī uzņēma Berezovski uz dažām dienam, par ko toreizējas amatpersonas -iekšlietu ministrs Jēkabsons dzīvojās pa Berezovska villam , bet Saeimas priekšsedetaja Ūdre saņema bagatīgas davanas. Dazam laikam sāp sirds,ka nu tās iespējamas davanas no Lužkova Mūrnieces dēļ iet garam.Tautai jau nu no tās Lužkova naudas nekas netiktu. Ušakovs jau arī vakar izteicas,ka vajadzēja Lužkovu pieņemt,laikam jau jūtas paradā,ne jau tukšām rokām brauca ciemos

Atbildēt

Recenzents

18.01.2011. 11:55

Nu gan jocīgi cilvēki komentārus raksta. Uzreiz redzams, ka neseko līdzi dažādai informācijai un necenšas to salikt kopā. Lapsa nav saspiedies, bet ar šo rakstu ir izpildījis savu maizes tēvu pasūtījumu. Vai kādam liekas, ka izdevniecības nama "Petits" (nav grūti noteikt darbības galveno mērķi - krieviskas informācijas telpas saglabāšana un paplašināšana) padomē var sēdēt "krieviski runājošiem" nelojāls žurnālists? Vai viņš tur bija ielikts kā Latvijas publicistikas zvaigzne, sēdēja padomē sabiedriskā kārtā, nesaņemot atlīdzību? Varbūt "pietiek.com" faktiskie saimnieki ir Šeiņins, Pliners, Cilevičs un tamlīdzigi, bet ar pseidonīmu "Lato Lapsa" parakstās Levi Fokss?
Lužkovs līdz šim ir bijis aktīvākais Latvijā esošās Krievijas "piektās kolonnas" atbalstītājs un finansētājs, arī viņa publiskie izteikumi ir vērsti pret Latviju. Tādēļ Mūrnieces lēmums ir drosmīgs un apsveicams, un nospļauties par to, ka tā pieņemšanā (ar specdienestu sadarbību) palīdz Kremlis. Krievijas TV ziņās vakar informācija par Mūrnieces lēmumu bija topā, tātad "cilpa" ap Lužkova kaklu pamazām savelkas.
Tiem kas tic pasakām par Lužkova bagātību - Lužkovs līdz šim ir bijis ierēdnis un nevarēja būt īpaši bagāts, tādēļ Latvijai nekādu pienesumu nevar dot. Viss faktiski pieder viņa sievai Baturinai. Krievu dzeltenā prese stāsta, ka Baturina šķiras no Lužkova. Vai nu tas tikai, lai izvairītos no mantas konfiskācijas? Dzirdot stāstus par to, kā viņa tiesājas ar savu brāli, tad var saprast, ka tādai Lužkovs bez amata arī nav vajadzīgs (moris savu ir paveicis). Tā kad drīz viņš būs pliks kā baznīcas žurka.

Atbildēt

Pagalam shwaks raksts

18.01.2011. 11:50

Nu shitaas jelibas gan neiztur nekadu kritiku. Luzkovs nodarbojas ar naida kurinasanu un pamatoti no drosibas apsverumiem ieklaujams melanaja saraksta. Varu garantet, ka, ja nebutu ieklauts saraksta zurnalugas saceltu vel lielaku traci. Un, pamatoti: pec nirgasanas par musu valsti, apmierinat vina velmi pec ES brivas celosanas privilegijam - vot tas jau izklausitos pec Lapsas zemiskajam jelibam. Bus tagad ari laba maciba parejiem iebraucejiem Jurmalaa, te neatlauties izverst naida kurinashanu.

Atbildēt

Aigai

18.01.2011. 11:27

Vai Londona ir kļuvusi sliktāka par Rīgu, savulaik pieņemot un dodot patvērumu Eiropā, tolaik politiski vajātam un turīgam bēglim no Krievijas mijardierim Berezovskim? ;)

Atbildēt

Tiešām interesanti

18.01.2011. 11:13

Cepusu nost L.Lapsas priekšā par Vienotības atkailināto pēcpusi..

Prātā nak Jāņa Jurkāna atbilde uz jautājumu par "Sarmīte Ēlerte ir valdībā, Ģirts Kristovskis ir ārlietu ministrs..."

Jā, jā, jo Lembergs saprot klusībā, ka, jo augstāk mērkaķis kāpj, jo labāk redz viņa dibenu. Un, jā, nu jā... mēs redzam vienu otru atkailinātu dibenu, nu, gan atkailinās varbūt vēl kaut ko. (..)

Tiešām interesanti, ko tagad teiks rietumu "demokrātijas māte" S.Ēlerte. Piekrītu, lai arī ne viennozīmīgi vērtētais, bet tomēr ļoti turīgs politiskais bēglis, kurš tagad meklē patvērumu n t.sk. Latvijā, jo kritis cara Putina & Medvedeva nežēlestībā. Kas ņems visroku, pirms vēlēšanām tik plaši reklamētais Rietumu demokrātijas virziens un pamatnostādnes, vai pragmatiska un prasta roklaizīšana?

Atbildēt

zzz

18.01.2011. 10:33

Nezinu nezinu, liekas spēcīga valsts rīkotos citādi, turklāt dažkārt diezgan merkantīli. Lielbritānija ir labs piemērs. Bet latvieši jau ir savā ziņā mazohisti, kam visu laiku patīk plēst vecas brūces un izcelt mūžīgo aizvainojumu Man šķiet, ka iedodot atļauju Lužkovam viņš tiktu pazemots vairāk nekā atskatot!!!

Atbildēt

Dzenam

18.01.2011. 10:19

Paldies par atbildēšanu. Jūs patiešām neteicāt, ka Lielbritānija ir Šengenas līguma dalībvalsts, tāpat kā mans mērķis nebija noskaidrot, vai tā tāda ir, jo to es tāpat zinu. Tas, ko es gribēju pateikt, - britu vīzas un Latvijas uzturēšanās atļaujas pieprasīšana ir savstarpēji visai maz saistītas lietas. Kā varbūt nojaušat, Lielbritānija nav Šengenā, un ar tās vīzu pārējās ES dalībvalstīs, ieskaitot Lužkova kāroto Austriju, iebraukt nevar; gluži tāpat kā ar Šengenas uzturēšanās atļauju nevar dzīvot Lielbritānijā.

Atbildēt

Indriķis - Aigai

18.01.2011. 10:18

PALDIES!

Atbildēt

Tīna

18.01.2011. 08:48

Putinam ar Lužkovu ir diezgan labas attiecības, jo abi pār vienu autoritārisma kārti metami. Arī pēc izteikumiem to var redzēt. Putins Lužkovu pažēlotu vairāk. Tieši Medvedevam ar Lužkovu kauja sanāca. Ja tas būtu atkarīgs tikai no Putina, Lužkovs būtu palicis savā amatā. Bet, protams, tagad jau cita lieta, viss ir aizgājis presē par tālu un Putins ar savu reputāciju neriskētu šobrīd aizstāvot Lužkovu.

Atbildēt

darznieks

18.01.2011. 07:21

Nevar piekrist.

kam mums tāds merglis seit kas ir nirgajies par LAtviju? par kādiem nopelniem mums dot viņam mūsu valsts atļauju?

murniece riebjas, bet šoreiz vismaz izdarīja drosīgu soli

Atbildēt

ha,ha,ha...

18.01.2011. 07:13

Man gan, šoreiz, šķiet, ka bīstamāks ir tāds Pabriks, kurš gatavs pagulties apakšā jebkuram. Bet konsekvences jau nav nevienam politiķim. Re kā Kristovskis nomierinājies - kluss kā zivs palicis pēc pēriena ar to Maskavas braucienu.

Atbildēt

nihilists

18.01.2011. 03:33

Lapsa kaut ko LOBEE. Neticu vairs vinam.

Atbildēt

Dzens>2 jautājumi Dzenam

18.01.2011. 02:16

1. Es nekur neesmu teicis, ka Lielbritānija ir Šengenas līguma dalībvalsts līdz ar to neuzskatu, ka man būtu jāatbild uz šo jautājumu. Presē izskanēja informācija, ka Lužkovs grasās apciemot savu meitu Lielbritānijā, tāpēc Lielbritānijas vēstniecībā Maskavā iesniedzis pieprasījumu vīzai.
2. Attiecībā uz šo esmu mazliet kļūdījies. Lielbritānijas vēstniecība nav atteikusi Lužkovam vīzu. Presē tikai tik izteikti minējumi, ka vīzu viņam varētu atteikt, ņemot vērā Lužkova "draudzīgos" izteikumus.

Atbildēt

paija

18.01.2011. 00:51

Bet par Lapsas aizbrauksanu tiešam priecājos,jo viņa ceļojumu gramatas ir vienkarsi lieliskas,visas esmu lasījusi, tur nav jelību un rupjību un naida. Gaidīsu kartējo gramatu

Atbildēt

paija

18.01.2011. 00:28

Izklausas,ka Lapsa ir galvu saspiedis pamuļkis.Atvainojos,bet leksiku aizņēmos no Lapsas,ta te pieņemts runat. Vai viņam ir ziņas,ka Putins aizliedzis Lužkovam izbraukt un pazoņojis to Latvijai? Pilnigi pareizi,ka Luzkovam te aizliegts uztureties un vienalga,kadu motīvu dēļ tas darīts.Nevajag nekadu slepeno dienestu informaciju,lai atceretos,ka viņs Latviju salīdzinaja ar Polpota rezimu Kambodža, imperists un staļinists. Ukrainai viņs pieprasīja atdotKrievijai Krimu. UN nav teuikts,ka kā polituikis viņs te nekūdīs krievus un nepropogandēs savus uzskatus. Lai brauc uz KAmbodzu, te nav nekada padzīto krievu zagļu un staļinistu miskaste

Atbildēt

m

18.01.2011. 00:20

Tas tiešām būtu murgs ,ja latvija ar atplēstām rokām sagaidītu Latvijas noķengātāju lai viņš ar savu naudu varētu šeit (Kombodžā)sacelt nemierus un pieprasīt krievu valodu kā otru valsts valodu.Par to taču viņš arī savā pēdējā vizītē iestājās. Šoreiz nu galīgi nesaprotu LL ,Kāpēc mums būtu jāpieņem šis mērglis LATVIJĀ. Pilnīgi piekrītu Kantorim,Dzenim,Nikai,Krišam , CRC.Latviešiem vajadzīgs mugurkauls un paldies Lindai par durvju aizvēršanu šim mūsu tautas ienaidniekam .

Atbildēt

andreiko

18.01.2011. 00:17

Negribu jaukties pārspriedumos, par to kurš kuram te bučina pakaļu, jo man liekas, ka Latvijas politiķi nekādu ārpolitikas kursu te nerealizē, viss norisinās "no gadījuma uz gadījumu" un turklāt paralēli var notikt diametrāli pretējas frikcijas (pielāgojos žargonam), kamēr viens bučo Vaņam ziemeļpuses apaļumus, otrs tikmēr uzspļauj uz kaimiņpuiša kepkas.
Tomēr viens gan tagad par visām reizēm ir skaidrs - "Nekā personīga" ir jaunlaicēnu kabatas vaukšķi, ja pasviež kaulu, tad gaudo uz mēnesi, ja nepasviež, tad rokas paši savos mēslos. Žēl, laba komanda un spējīgi žurnālisti, sākumā likās cerīgi. Bet politiski nogruntēties absolūti tikai vienā pusē un apriet otru pusi - tas ir kaut kāds žurnālistiskais "bezpreģels". Turklāt, ja to dara NRA, tad visiem viss ir skaidrs - Lembja avīze, tā viņai jādzied! Bet "Nekā personīga" taču sevi pozicionē kā neatkarīgu raidījumu, kas pieder pašiem, tik neatkarīgs, ka bail - līdz pirmajam kaulam no Lindiņas rokas. Phē!

Atbildēt

2 jautājumi Dzenam

18.01.2011. 00:16

1. Kopš kura laika Lielbritānija ir Šengenas līguma dalībvalsts? Kopš kura laika Krievijas pilsonis neatkarīgi no uzturēšanās atļaujas Šengenas līguma dalībvalstī var iebraukt Lielbritānijā bez vīzas?
2. Kur var atrast apstiprinājumu infai, ka briti Lužkovam vīzu atteikuši?

Atbildēt

raimis

18.01.2011. 00:12

Lai tak pec visa šitaa tas Luzkovs iet cirst
http://www.ves.lv/article/137485
http://www.grani.ru/Politics/Russia/m.181050.html
http://svpressa.ru/society/article/29593/
u.t.t.

bet raxta autoram šķie tiešām urīns galvā būs ieskrējis tik žultaini zemiski izteikumi. Ja Lapsinieks tāds umņiks ir, būtu vismaz noskaidrojis ārlietu ministra kompetenci ieklaujot personas to personu saraksta kam ieceloshana LR aizliegta, un painteresetos, kapec ĀM ka velns no krusta nokratijas no shis temas...

Atbildēt

CRC

17.01.2011. 23:58

Jaaa Latu Lapsa ir saspiedies - cilveks, kas sauc demokrātisku valsti par Pola Pota režīmu, vairākas reizes ir uzsācis šprotu karus, 2010 rudenī ierodas Rīga un pasaka, ka otra valsts valoda būs 100% un izdarījis vēl drošī vien 100 neglītu darbību pret mums - būtu jāuzņem kā tāds mega stārs un vēl varbūt j@tsūkā? Ir tomēr cilvēki, kuriem ir mugurkauls nevis kā Lapsām.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

13

Labdien, Andrej Upīt!

Foto- Labdien, Andrej Upīt! - Sveicināta! - Neērti teikt, bet Tevi grib sagriezt trīs daļās. Kaut gan latvietis jau biji! Valodu noturēji, bet, eh, - nepareizais viedoklis un partija! Tā ka - trīs daļās un miers mājās!
Lasīt visu...

6

Likumi ir rakstīti arī ministriem

FotoPēdējos gados Latvijā arvien vairāk iesakņojas tiesiskai valstij nepieņemamā pārliecība, ka augstas ranga valsts amatpersonas var pieņemt citas personas skarošus prettiesiskus lēmumus bez kādām negatīvām sekām sev pašiem. Tomēr neatkarīgi no politiskās atbildības un tā, ka kaitējums nodarīts, veicot amata pienākumus, jebkurš par savu rīcību ir atbildīgs likuma priekšā. Citējot senos romiešus: Dura lex, sed lex – Likums ir skarbs, bet tas ir likums.
Lasīt visu...

12

Par Ievu Raubiško, kura neaizgāja no Omelas

FotoStāstā "Tie, kas aizgāja no Omelas" Ursula Le Gvina apraksta utopisku sabiedrību, kas dzīvo pārtikušu, drošu un skaistu dzīvi. Omelas iedzīvotāji paši pārvalda savu pilsētu, tur nav karaļu, nav vergu, visi ir vienlīdzīgi. Taču šai dzīvei ir cena. Lai omelieši varētu labi dzīvot, kādam ir jācieš. Šis kāds ir mazs bērns – izsalcis, netīrs, pusjucis un ieslodzīts skapī, kur tam mūžīgi jāpaliek, lai Omelas iedzīvotāji varētu iet savās ikdienas gaitās un svinēt svētkus.
Lasīt visu...

12

Neēdušais paēdušo neinteresē

FotoParalēli daudzām citām, jau ierastām ziņām, ka valsts budžetā nav atrasts finansējums vienai, otrai vai trešajai lietai, kas visai sabiedrībai vai noteiktām tās daļām ir akūti svarīgas, šonedēļ jau atkal lasām kārtējās ziņas, kas politiķu un ierēdniecības sausajā valodā skan visai bezpersoniski un sausi – naudas nav, neprasiet.
Lasīt visu...

21

Runa Valsts valodas dienā: lūdzu, iztaisnosim muguras!

FotoSveicināti, labi ļaudis! Šodien svinam Valsts valodas dienu. Vai tā būtu nejaušība, ka “Valsts valoda Latvijas Republikā ir latviešu valoda?”. Vai tā būtu nejaušība, ka šie vārdi Satversmes 4. pantā nostiprināti pirms 26 gadiem Veļu laikā? Veļu laiks izrādījies zīmīgs vairākkārt — gan pirms 825 gadiem mums pieteiktais krusta karš, gan okupantu pūliņi Saules kaujā izrādījušies veltīgi. Latviešu tautas dievestība joprojām ir dzīva.
Lasīt visu...